Genveje

Guldborgsund Kommune

Værktøjer

Mit Betalingsoverblik

Mit Betalingsoverblik giver dig en overblik over de regninger der kommer fra Guldborgsund Kommune. Du finder overblikket  ved at klikke på nedenstående link.

#SB#

Tilmeld dine regninger til Betalingsservice

Via Mit Betalingsoverblik kan du desuden tilmelde en regning til Betalingsservice. Så bliver de fremover betalt til tiden, helt automatisk. Indtil dine regninger fremgår af din oversigt, skal du betale dem som du har gjort hidtil.
Bemærk - af systemmæssige årsager, kan din regning fremgå af oversigten i op til 14 dage efter sidste betalingsfrist, også selv om den er betalt via Betalingsservice.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan betale min regning?

Hvis du er kommet i en situation, hvor du har vanskeligt ved at betale dine regninger til kommunen, kan du kontakte Opkrævningen for at få en forlænget betalingsfrist eller få lavet en kortere betalingsaftale.

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler til tiden?

Hvis du ikke har betalt din regning senest rettidige betalingsdag, sender vi en rykkerskrivelse, som er pålagt et gebyr. 

Betaler du ikke rykker nr. 1, sender vi rykker nr. 2, som også er pålagt gebyr.

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler efter rykker nr. 2?

Betaler du ikke din regning efter rykker nummer 2, overdrages restancen til inddrivelse via SKAT. De opkræver egne gebyrer og renter i forbindelse med inddrivelsen.

Spørgsmål

Har du spørgsmål til din regning, kan du kontakte den afdeling i kommunen, der har sendt regningen.
Har du spørgsmål angående betaling af regningen, kan du kontakte Opkrævningen.

Senest opdateret:  11. April 2018

Kontakt

Opkrævningen
Borgerservice
Kongensgade 43
4800 Nykøbing F

Telefon: 54 73 11 00

Mail: borgerservice@guldborgsund.dk

Bankforbindelse, Danske Bank:
Reg.nr. 4343 konto nr. 3219604572

Overførsel fra udlandet:
Iban nr.: DK4430003219604572
SWIFT nr.: DABADKKK