Gå til hovedindhold

Borgerportalen - Social- & Sundhedsportal

Borgerportalen giver dig mulighed for at læse, hvad social- og sundhedsfaglige medarbejdere i Guldborgsund Kommune skriver i din journal.

Indhold

    OBS!

    Der er pt. tekniske problemer med at logge på Borgerportalen. Der arbejdes på højtryk for at få det til at fungere igen.

    Indtil videre kan følgende link anvendes https://guldborgsund-nbp.kmd.dk/#/dashboard

    Borgerportalen har fået nyt design og et løft i indhold og login

    På Borgerportalen - Social- og Sundhedsportal kan borgere med en sag på social- og sundhedsområdet se:

    • Personoplysninger
    • Ansøgninger
    • Bevillinger
    • Afgørelser
    • Breve
    • Notater
    • Kalenderaftaler
    • Tilstande
    • VUM handlingsanvisninger (voksenudredningsmetoden)

    Sådan ansøger du som pårørende om fuldmagt

    1. Klik her for at åbne Borgerportalen (nyt vindue).
    2. Vælg "Log ind Pårørende", og log på med dit eget MitID.
    3. Nu skal du trykke på knappen "Ansøg om fuldmagt", hvorefter du viderestilles til Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside, hvor du anmoder om fuldmagt. Bemærk, at feltet, som du skal krydse af, hedder "Giv fuldmagt til kommunens social- og sundhedsportal".

    Guldborgsund Kommune har ikke mulighed for at hjælpe med tekniske spørgsmål.

    Hvis du ikke er digital

    Hvis du som borger ikke er digital, men ønsker, at dine pårørende skal kunne se dine journaler osv., så kan der laves digital fuldmagt på papir i Borgerservice.

    I Borgerservice er der tidsbestilling, og det er derfor vigtigt, at du ringer og aftaler en tid på telefon 54 73 11 54. Her kan vi vejlede dig i, hvordan dine pårørende kan få fuldmagt, og det er også her, vi kan booke dig en tid.