Gå til hovedindhold

Aktuelle udbud

Oversigt over aktuelle udbud.

Indhold

    • Maler                   Udbudsbekendtgørelse 532551-2024
    • Murer                  Udbudsbekendtgørelse 534134-2024
    • Tømrer                Udbudsbekendtgørelse 532566-2024
    • Elektriker             Udbudsbekendtgørelse 542672-2024
    • VVS                     Udbudsbekendtgørelse 541300-2024

    Der er i udbudsbekendtgørelserne link til udbudssystemet EU-supply, hvor udbudsmaterialet kan findes.

    Formål med Dynamiske Indkøbssystemer (DIS)

    Formålet med at etablere DIS er at give håndværkervirksomheder mulighed for at ansøge om optagelse i relevante DIS, og derefter som godkendt leverandør at kunne give tilbud på opgaver, som kommunen har brug for at få løst. 

    Kontraktværdi

    Ordregiver har valgt at udbyde det dynamiske indkøbssystem med et interval for opgavernes kontraktværdi på mellem DKK 30.000 og DKK 1.500.000.

    Ansøgning om optagelse i DIS

    Et dynamisk indkøbssystem er bygget op som et begrænset udbud, hvor der først gennemføres en prækvalifikation, hvor interesserede leverandører kan ansøge om optagelse i systemet.

    Herefter vil alle egnede Ansøgere, dvs. Ansøgere der opfylder kravene til at blive optaget i systemet, blive optaget i systemet som godkendte leverandører.

    Når det dynamiske indkøbssystem er etableret, kan der i den følgende tilbudsfase gennemføres konkrete indkøb.

    Nye leverandører kan også efter etablering af systemet ansøge om at blive optaget i systemet. 

    Behandling af ansøgninger

    Guldborgsund Kommune vil løbende behandle ansøgninger om optagelse i DIS´en. Ansøgninger vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende, jf. udbudslovens § 104, stk. 4 og 5, hvorefter fristen for behandling kan forlænges til 15 arbejdsdage.

    Såfremt en ansøgning afvises af Guldborgsund Kommune på grund af for eksempel fejl eller Ansøgeren ikke lever op til kravene om egnethed, kan 

    Ansøgeren på et hvilket som helst tidspunkt på ny ansøge om optagelse i det Dynamiske Indkøbssystem.

    Ansøger skal ved ansøgning om optagelse i DIS afgive det fælles europæiske udbudsdokument, herefter benævnt ESPD, samt en Tro og love erklæring vedrørende Rusland.

    ESPD’et er en egen-erklæring, der fungerer som en foreløbig dokumentation for, at Ansøger opfylder kriterierne med hensyn til udelukkelse og egnethed.

    Ansøgere skal anvende ESPD-online i EU-supply. Anvendelse af ESPD-online i EU-supply er vederlagsfri for Ansøgere.

    Guldborgsund Kommune udbyder én samlet aftale om etablering af seks kommunale skove i Guldborgsund Kommune. 
    Formålet med etablering af de seks skove er at opnå rekreative, bæredygtige og klimavenlige skove med høj biodiversitet og høj tilgængelighed for borgere. 
    Opgaven omfatter etablering af seks kommunale rekreative skove på følgende arealer, der i alt udgør 26,2 hektar: 
    1. Nysted Skov, 2,5 ha, matr.nr. 28a og 38 b Nysted Markjorder 
    2. Horbelev Skov, 3,2 ha, matr.nr. 1cn Horbelev By, Horbelev 
    3. Toreby Skov, 5,7 ha, matr.nr. 23a Toreby By, Toreby 
    4. Sakskøbing Skov, 2,8 ha, matr.nr. 12fk Rørbæk By, Sakskøbing 
    5. Sprydager Skov, 7,2 ha, matr.nr. 13ab Nr. Vedby By, Nr. Vedby 
    6. Eskilstrup Skov, 4,8 ha, matr.nr. 10e; 2cø; 2dc Eskilstrup By, Eskilstrup 

    Gennemførelse af de enkelte skovrejsninger er betinget af, at Ordregiver modtager tilsagn om finansiering fra Klimaskovfonden formentlig i starten af august 2024. Gennemførelse af biodiversitetstiltag mv. er betinget af bevilling af interne kommunale midler. 

    Udbuddet er et omvendt udbud med en fast kontraktsum. Såfremt forudsætninger i form af finansiering og godkendelse af lokalplaner mv. for de planlagte skovområder bortfalder helt eller delvist reduceres kontraktens omfang og den faste kontraktsum tilsvarende.

    Frist for afgivelse af tilbud er tirsdag den 27. august 2024 kl. 10.00.

    Udbudsbekendtgørelsen kan ses på TED (Tenders Electronic Daily) https://ted.europa.eu/da/notice/-/detail/451840-2024, hvor der også er link til udbudsmaterialet.

    Guldborgsund Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på miniudbud af 21 elbiler til hjemmeplejen.


    Udbuddet foretages via SKI´s dynamiske indkøbssystem, aftale 50.86 Biler.


    Ansøgningsfristen er 18.september 2024 kl. 13:00.


    Er du ikke leverandør til SKI´s aftale 50.86 Biler og ønsker adgang til det dynamiske indkøbssystem skal der rettes henvendelse til SKI´s kundeservice – mail: kundeservice@ski.dk 

    Guldborgsund Kommune tilvejebringer det frie leverandørvalg for hjemmehjælpsmodtagere på fritvalgsområdet via Godkendelsesmodellen. Det betyder at alle private firmaer, der opfylder Guldborgsund Kommunes godkendelseskriterier kan blive godkendt som leverandør.

    Guldborgsund Kommune behandler ansøgninger 4 gange årligt med følgende frister:

    1. marts
    1. juni
    1. september
    1. december

    Al materiale i forbindelse med ansøgning om godkendelse findes i nedenstående links:

    Ansøgningsskema om godkendelse af leverandør på fritvalgsområdet (nyt vindue)

    Vejledning og Godkendelseskriterier

    Kravspecifikationer Personlig pleje og Praktisk hjælp

    Kravspecifikationer Praktisk hjælp

    Beklædning og Hygiejne - bilag

    KMD Nexus - bilag

    Kontrakt udkast

    Databehandleraftale