Skip to main content

Aktuelle udbud

Oversigt over aktuelle udbud

Indhold

    Kontrakt om specialkørsel af borgere i Guldborgsund Kommune

    Offentligt udbud af ”Kontrakt om specialkørsel af borgere i Guldborgsund Kommune”, jf. udbudsbekendtgørelse 2020/S 248-617749.

    Link til udbudsmaterialet findes i udbudsbekendtgørelsen.

    Tilbudsfristen er onsdag den 10. februar 2021 kl. 10.00.

    Godkendelse af private leverandører på fritvalgsområdet

    Guldborgsund Kommune tilvejebringer det frie leverandørvalg for hjemmehjælpsmodtagere på fritvalgsområdet via Godkendelsesmodellen. Det betyder at alle private firmaer, der opfylder Guldborgsund Kommunes godkendelseskriterier kan blive godkendt som leverandør.

    Guldborgsund Kommune behandler ansøgninger 4 gange årligt med følgende frister:

    1. marts
    1. juni
    1. september
    1. december

    Al materiale i forbindelse med ansøgning om godkendelse findes i nedenstående links:

    Ansøgningsskema

    Vejledning og Godkendelseskriterier

    Kravspecifikationer Personlig pleje og Praktisk hjælp

    Kravspecifikationer Praktisk hjælp

    Beklædning og Hygiejne - bilag

    KMD Nexus - bilag

    Kontrakt udkast

    Databehandleraftale

    Kontakt

    Center for Økonomi

    Økonomi & Indkøb

    Telefon: 54 73 10 00

    E-mail: kommunen@guldborgsund.dk