Gå til hovedindhold

Kvalitetsstandarder

Kvalitetsstandarderne skal sikre, at borgerne i Guldborgsund Kommune tilbydes et ensartet serviceniveau i forhold til den enkeltes funktionsevne.

Indhold

    Kvalitetsstandarderne beskriver det serviceniveau, som du kan forvente af Guldborgsund Kommune.

    Det angivne indhold, omfang og udførelse af hjælpen sikrer sammenhæng mellem serviceniveau, de afsatte ressourcer, afgørelserne samt leveringen af støtten og hjælpen.

    I nyere love kaldes kvalitetsstandarder for "serviceinformationer".

    Guldborgsund Kommunes kvalitetsstandarder

    • Kvalitetsstandard - Beskyttet beskæftigelse - SEL §103. Ændres til serviceinformation snarest.
    • Kvalitetsstandard - Aktivitets- og samværstilbud - SEL §104. Ændres til serviceinformation snarest.
    • Kvalitetsstandard – midlertidigt botilbud SEL § 107 (nyt vindue)
    • Kvalitetsstandard - Længerevarende botilbud - SEL §108 (nyt vindue)
    • Kvalitetsstandard – Borgerstyret personlig assistance SEL § 96 (nyt vindue)
    • Kvalitetsstandard - Nødvendige merudgifter - SEL §100 (nyt vindue)